Söndag

Igår gick vi och åt, jag hade bokat bord på us-mex. God mat som alltid, blir aldrig besviken när jag går dit.
För att till en början varit en regnig, pissig och grå dag gick det sen oväntat över till att bli en riktigt fin sommarkväll, himlen klarnade upp och temperaturen steg. Vi körde och tog en kaffe på kvällen, satt ute till halv12
Sen somnade jag ganska snabbt när jag kom hem. Vi var ruskigt trötta båda två.
Vaknade utvilad vid nio idag, jess var såklart redan vaken, haha, det var ju dags för henne att för resa hem!
Eftersom hon ville handla lite god choklad med sig hem körde vi till burgi, passade på att handla ett helgbröd samtidigt och sen åt vi en sista frukost.
Körde och fikade vid tolv, mest för att få tiden att gå fortare. och sen vid halv2 bar det av till flygplatsen. Höll henne sällskap en stund innan jag körde tillbaka..
Det är så avkopplande att köra bil ensam ibland, man kan lyssna på högmusik, lämna alla tankar åt sidan, inte fokusera på hästar, eller någon annan, något annat, bara köra.

Sedan jag kom hem har jag inte gjort mykt, bara legat på min säng, lyssnat på melssa horn, kollat på film.
Ensamt, ja.
Jess säger alltid att hon inte kan fatta hur jag klarade av att vara ensam i två år...ärligtalat, det fattar inte jag heller..
Jag får ju så mycket tid till att tänka,
I think I have a problem...I think I think too much

Det kommer bli en lång vecka.


För när man ser att det blöder ja det är först då det gör ont.
Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom va kvar
Men jag har lovat  den här gången, att jag ska ge allt jag säger att jag har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0