Ridin' solo

Det har inte alls varit lika kul idag som det brukar vara.
Jag började i varje fall dagen med att bada en gul och äcklig skimmel, som gjort sitt bästa för att göra mitt liv lite extra jobbigt en måndagmorgon.
Halv nio körde t o j iväg med honom till kliniken för en sista besiktning.
Ensam kvar blev jag. Longerade och red helt förmiddagen, i min egen lilla värld har jag lallat runt. Hästarna har gått mykt bra för att vara en måndag.
Strax innan lunch var dom tillbaka från kliniken och hästen har gått igenom sin besiktining, så då är väl han såld antar jag.

Idag har jag, tro det eller ej, lagat pasta till lunch, med pesto. Mums.

Blir inga mer tävlingar tills höst nu antar jag, egentligen skulle jag ha ridit nästa vecka men det ser inte ut som om jag har någon häst längre, tråkigt.
Förtillfäller hade verkligen velat ha en egen häst som jag kunde fortsätta tävla på, få komma ut lite mer.

Ridin' solo.
S
O
L
O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0