Lördag

Sommaren har kommit hit, förhoppningvis för att stanna ( iallfall över helgen )
Jess och jag kämpar på, håller oss vid liv
Igår efter jobb körde vi och handlade och sen satt vi ute o käkade middag på cafet.
Idag händer inte så mykt, vi jobbar som vanligt, har kunder på förmiddagen och på eftermiddagen tror jag.
Tig ska hjälpa mig med fantasi igen, sätta det sista inför imorgon, hoppas att det ska gå bra..

Ikväll ska vi laga tacos och bara ta det lugnt, söndag blir det nämligen till att stiga upp tidigt tidigt. Men det blir spännande också.

Elin kvalade snuggi till falsterbo! Hur coolt är inte det??!
Dom är så jäkla grymma och jag är riktigt stolt..!!

Stora hopptävlingar i st gallen denna helgen, t o  var där igår, jess o jag skulle egentligen åkt dit på söndag men nu blir det nog inte av längre, aja, så kan det vara

Får ta och göra mig klar..
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0