just no getting over you

Klockan ringde imorse....IGEN?!?! tänkte jag.
Pallrade mig upp, satt på sängen en stund, berättade för mig själv att det bara var en dag till.
Imorgon ska jag äntligen få sova ut. Första gången på 3 veckor, ja, jag längtar, fan ta den som stör min skönhets sömn och väcker mig. Den ska skadas.

Förmiddagen gick smärtfritt, löshoppade dom flesa av hästarna. Horati var himla gullig idag, han hoppade lugnt och fint genom hinderna, sen svängde han in på en volt och tvärstannade framför mig varje gång, normalt sätt brukar han vara riktigt barnlslig och springa rundor, som om han vore i en helt annan värld. Men idag var han en vuxen man. Lugn och fin o sansad. Han lär sig.

När vi var klara red jag den svenska skimmeln vi har och lilla jamila, dom gick helt ok.

Nu har jag varit duktig och städat. Det behövdes verkligen.

Ska putsa på alla fina hästar i eftermiddag och ge dom lite extra kärlek, det förtjänar dom.
Tis vetcheck på horatoi sen lämnar min fina kar mig kanske. Jag tror inte han kan få ett finare hem än hos denna damen, men visst kommer det kännas tufft att lämna bort honom. Han speciell.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0