Godmorgon

Nu har vi inte många hästar kvar, idag vet jag inte hur vi ska få tiden till att jag, eller, det vet jag, det finns ju alltid en massa som behöver göras..sysslo lös blir man väl aldrig i ett stall.
Vädert är jättefint och äntligen har sommaren kommit för att stanna, idag hoppas jag det blir lite tid till att sola på lunchen. Bättre på brännan lite, det behövs. Kommer två nya hästar idag också, tack o lov.
Hoppas dom är trevliga.

Igår körd vi och handlade efter jobb och sen tog en kaffe. Mysigt att sitta ute , jag älskar det. Kolla på folk..
snart är det dags för min semester, två veckor imorgon, om tiden bara kunde gå liite fortare.

En ny dag, tordag. okej det ska bli en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0