Fr

Fredag och regnet det bara öser ner och har gjort hela dagen. Man blir ju inte full av energi och på lysande humör en dag som denna, grått o regnit, ja, vädert det påverkar en.
T o J körde iväg till tyskland imorse, nu hoppas jag verkligen att dom hittar lite nya fina hästar.

Idag kommer en vän till ksetutis som ska börja jobba här, han heter edward och är lika gammal som mig, tror ni möjligtvis det kan vara en snygg vampyr? haha kanske inte, förhoppningarna är väl inte så stora...! Kan han jobba bra så nöjer jag mig med det.

Jag blev så postitivt chockad en morgon när i stallet, fortfarande halvsovande så hör jag små grodorna spelas på radion, haha, himla kul..! det är ikeas reklam nu inför midsommar..mysigt
Saknar att fira midsommar, äta jordgubbar och dricka för mycket. Det blir 3dje året, shit..jag och jess får försöka göra något, men det blir ju fortfarande inte samma sak.

Har 3 hästar kvar att rida, så nu sitter jag här och försöker samla lite kraft igen.

Hoppas ni har det trevligt i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0