En liten update

Såhär nära semstern brukar jag bli rätt dålig på att uppdatera här, men vi ni, vi ses snart så vad gör det!
Det kan också bero på att jag inte spenderat så mykt tid vid datorn som jag brukar göra. Vädert har blvit så fint..! Så på lunchen ligger jag i solen en stund och kvällen går helt enkelt inte att spendera här uppe för det är som en jävla bastu..!
Jess och jag har varit riktigt flitiga och grillat i princip varje dag.
På fredag ska jag fixa håret lite, så att det ser skapligt ut när jag kommer hem haha, annrs händer inte så mycket.

Jobbet är väl precis som vanligt, har inte så många hästar inne förtillfället, men det räcker väl ändå.

Jaha, har inte mer att komma med! Hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0