Det blev en dag som aldrig slutade

Det blev en jättelång onsdag. För att veterinären kom och skulle besiktiga 2 och röntga 3. Jag hjälpte till med dom två första och sen slapp jag den tredje. Kl 20 kunde jag smita iväg. Så, det var inte mycket mer jag hann med den dagen.
Duscha, prata snabbt med pappa och sen sova.
Och nu tänka sig är det redan morgon igen.
Torsdag, idag måste jag verkligen ta mig en snabb sväng till volg eller något. Börjar få lite sluta på maten.

Ridningen och se gick väl bra igår, känner mig bara ganska trött förtillfället, och när det blir för mycket glömmer jag lite bort att det är kul, att jag älskar mitt jobb.
Men, snart semester, ynka 3 veckor kvar imorgon.

Se till att få sommar nu bara :)

Vi ses

Kommentarer
Postat av: mamma

Håll ut det är nära nu.

Sommaren kommer den 3 juli då börjar min semester.

längtar efter dig....

2010-06-17 @ 08:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0