att reprensentare någon

Jag känner alltid lite press på mig varje gång inför en tävling, även fall t o j alltid säger åt mig att jag inte behöver så reprensenterar jag fortfarande dom, rider deras hästar och då vill man ju inte göra bort sig total.
Det ger mig lite extra gnista samtidigt, och jag kämpar ännu lite extra.

Dagen är jag mycket nöjd med. Jag debuterade L här. Med 6åriga fantasy,
Han kändes riktigt fin i första klassen och jag var himla nöjd efteråt, Tig sa att om jag fortsätter rida så stiger hon mer än gärna upp tidigt på morgonen för att åka på tävlingar med mig,
Slutade med en 4 plac på 66% lite förargligt när 3plac o 2dra plac bara var två poäng över mig, 403,402 också jag, på 401, haha men så är det!

Det har varit jättevarmt idag, sådär runt 30* o blå himmel, jag har svettats, ja.

Laddade om inför nästa program, red inte fram sålänge, han kändes rätt fin i denna klassen med, liiiite tröttare. Han är himla cool, lätt hanterlig!! Det gillar vi också väldigt mycket.
Blev en 3 plac med 68%

nöjd med min insats. nöjd med hästen.
Tacksam över all hjälp jag får.

nu, vinet är upphällt, jess kommer strax över

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis min duktiga tös..

Du är bäst

2010-06-11 @ 23:36:57
Postat av: Miriam

Grattis!

Där ser du Ida..du kan.

2010-06-16 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0