sommarvärme

Man blir aldrig riktigt nöjd, alltid har man något att klaga på när det gäller vädert. Är det inte för varmt är det för kallt osv osv.
Jag tänker inte klaga på vårt vackra varma sommarväder här inte, men visst hade det varit skönt att kunna stanna i skuggan istället, inte börja med att svettas kl halv7 på morgonen, inte behöva ta en kalldusch på lunchpausen för att kylas ner eller ständigt känna svetten rinna i pannan, mm det låter lite äckigt men det är den rena sannningen, jag svettas som ett djur i denna värmen, haha.
Måste utrymma mitt rum för här går det egentligen itne att vistas förrän efter 21
Att göra sig iordning under lite stress, phu , är inte att rekommendera, platttång, smink i 35grader, blir inte så bra, kärringakörnignar haha.

Nej, men om jag ska fokusera på hur dagen har vairt, den har varit....varm.
Haha nej, men det har väl gått helt ok, ridit sådär lagom många för en dag som denna, vi har en ny medarbetare, eller ja, hon är här på prov, så får vi väl se....
Hm, delade meningar om det.

Ikv tänker vi fly från stallet, få lite kontakt med mänskligheten och dricka något gott i skuggan.
Imogron är det dags för mig att snygga till håret, ska bli  skönt att få det vigjort innan jag kommer hem'

Och vet ni? En sak till, imorgon börjar den verkliga nedräkningen, EN VECKA KVAR!

Ska hålla alla tummar och tår för elin måndag och tisdag, och elin, se till att någon filmar det, j vill gärna se!
OCH gå vidare till fredagen så att jag får se det live :D:D

Dags att utrymma, vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0