Hej igen

Vet inte ens om någon klickar in här längre, haha, jag har iallafall inte gjort det..!!
Här händer det gerjer iallafall.
Snart ses vi där hemma!

Tell everybody i'm on my way
New friends and new places to see
With blue skies ahead, yes i'm on my way
And theres no where else i'd rather be

Tell everybody i'm on my way
And i'm loving every step i take
With the sun beating down, yes i'm on my way
And i can't keep this smile off my face

Nu är det dags att ta nästa stora steg och jag hoppas att jag har turen på min sida.
Spännande provjobb som väntar när jag kommer hem.

Life is good.

Kommentarer
Postat av: Moster Anki

Hej Ida! Nog har jag kollat efter något attt läsa här. Hade precis tänkt påminna dej. Vi håller tummarna för dej och det nya jobbet.

Kramar Anki

2010-07-30 @ 23:56:13
Postat av: Sili

Jag läser, men du har uppdaterat lite dåligt :P

Kul med jobbet!

2010-08-01 @ 00:55:59
URL: http://www.idatorgersen.com
Postat av: elin

jag längtar!<3

2010-08-02 @ 22:01:01
Postat av: elin

jag längtar!<3

2010-08-02 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0